Bankowy Fundusz Gwarancyjny poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w Biurze Zarządu.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- organizowanie posiedzeń Zarządu Funduszu
- współpraca przy organizacji posiedzeń Rady Funduszu
- protokołowanie przebiegu posiedzeń Zarządu Funduszu
- dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz przepływ informacji
- przekazywanie do właściwych dyrektorów komórek organizacyjnych informacji o ustaleniach sformułowanych na posiedzeniach Zarządu Funduszu
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, bankowość, prawo, administracja lub pokrewnym
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- łatwość formułowania myśli w formie pisemnej
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność, zaangażowanie, lojalność i dyskrecja
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej instytucji
- możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych
- pracowniczy program emerytalny
- atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, FitProfit)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:
rekrutacja@archiwalna.bfg.pl do 20 kwietnia 2017 r.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb związanych z procesem rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.)”. Aplikacje nie zawierające klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji nie będą rozpatrywane.