Bankowy Fundusz Gwarancyjny poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w Departamencie Rachunkowości.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- dekretowanie i księgowanie transakcji dotyczących gospodarki własnej Funduszu,
- przygotowywanie przelewów,
- monitorowanie i zarządzanie płynnością Funduszu,
- wycena i księgowanie transakcji dotyczących udzielonych pożyczek,
- opracowanie i aktualizacja procedur wewnętrznych z obszaru rachunkowości.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości i finansów lub bankowości,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w działach finansowo/księgowych w bankach – dodatkowym atutem będzie znajomość systemów księgowych,
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości,
- biegła obsługa komputera (MS Office – Excel),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, sumienność, dokładność oraz umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych,
- pracowniczy program emerytalny,
- pakiet socjalny (opieka medyczna, karty FitProfit).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres:
rekrutacja@archiwalna.bfg.pl do 31 maja 2017 r.
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb związanych z procesem rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.)”. Aplikacje nie zawierające klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji nie będą rozpatrywane.